lördag 25 februari 2012

:)

Nu har jag fått hem fler ankor, vilket kan behövas. Efter att jag gick ut med att jag sålde dessa fick jag genast beställningar. Måste tacka för snabb leverans, sådant som gläder!
Idag skall jag ägna mej åt att försöka mota den hotande förkylningen, är tätt i näsan och har halsont. Har inte tid med sådana dumheter nu...
Skall ägna denna helg åt planering av kurser, när jag har lyckats samla ihop de olika datumen kommer jag självklart att lägga ut dem här samt på hemsidan, för att inte glömma FB samt Twitter. Så håll nu ögonen öppna.
Tänk på att alla raser är välkomna, och jag kommer också att kunna erbjuda något utöver det vanliga. Mer om detta....
Och ha en fantastisk fin dag, bjuder självklart på låt som säger mer än vad jag behöver förklara. Vågar du!


2 kommentarer: