fredag 3 februari 2012

Lugnt och skönt!

Åh så skönt med en helg, känner att jag behöver få vila och andas lite. Varit en ganska intensiv vecka, vilket jag tycker om men tyvärr har jag inte sovit som jag borde vilket jag känner i kroppen.
Men har även idag haft en underbar dag på jobbet, tänka vad skönt det är att ha kolleger som är så goa att dagen flyger förbi.
Jag har också en tankenöt som jag försöker knäcka men jag vet inte hur...Och jag blir så irriterad för jag kan se det färdiga resultatet men hur jag än vrider och vänder så kan jag inte hitta lösningen för att nå det!!! kryptiskt? Då skulle ni försöka se in i min skalle för jag blir snart tokig, får nog snart ta lite hjälp. Tänk vad frustrerande det kan vara, när man ser något men inte hittar vägen. Men när jag hittar lösningen kommer det bli ursäkta "Jäkligt" bra :)
Sedan har jag en trevlig historia, en ljuskund berättade att hennes man är allergisk mot doft ljus od. Detta är första gången som han inte reagerat på doft ljus. Jag visste att de var bra, nu har vi även bevis för det :)
Ha nu en fin kväll, synd att jag inte kan bjuda på en god doft, men ni får lyssna på en av mina favoriter ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar