torsdag 9 februari 2012

Puh!

Nu är det snart dags att gå och sova, har varit en mycket intensiv dag. Mycket skulle hinnas med och nu känner jag att jag också är i fas. Har även varit och klippt mej vilket är mycket skönt, så nu är jag super kort igen :)
Från det jag kom hem vid halv nio har jag stått på jag har fått upp nya gardiner i köket lagt på nya dukar på borden och dammtorkat och stått i. Men det är skönt för det enda jag behöver göra i morgon är att damsuga och torka golv.
Denna helg får vi besök av våra super gulliga vänner i söder:) och Yes får besök av brorsan. Vi skal ha en härlig helg med massor av skoj och god mat och självklar gott dricka!
Skulle in och köpa Per Morbergs vin idag... Men jag mitt pucko hade jag beställt??? Nej, men jag fick tag på ett annat vin som skall bli spännande att prova "Hälge" nu hoppas jag att det kommer smaka gott till älg.
Sov gott och dröm sött! Bjuder på en underbar låt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar