onsdag 15 februari 2012

Hjärtedagen!

Ja den gick mej omärkt förbi.... Skojar bara, spelar ingen roll vad man än gjorde så blev man påmind om ytterligare ett köpmanna hysteri. Nu är jag en sån där tråkig person som inte uppskattar dravel, och för mej är alla hjärtans dag DRAVEL!!!! Nog om detta.
Var ju hos sjukgymnasten igår igen, och som jag tidigare nämnt har jag många låsningar i min rygg. Värst är bröstryggen och där kan det dröja lite innan kan låsa upp för det sitter så hårt. Men vi fick loss en låsning i ländryggen. Och jag har hämtat mina nya glasögon och jag är mycket nöjd!
Idag är min lediga dag, solen skiner och jag skall ta och köra två hundar med kätting och så blir det en skidtur för de andra två.
Var ute en sväng och fick se en ovälkommen gäst i trädtoppen... Japp duvhök! Har förlorat mängder av duvor till den... men tur att man har fruktbara duvor som glädjer sin matte :) Vi har nu två nya flygfärdiga och två små dunbollar :)
Nej nu skall jag ut och njuta av solen, ha en bra dag allesammans bjuder på en bild av trädtoppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar