lördag 4 februari 2012

Brr

Sitter i köket och tittar ut på det fina vinterlandskap vi har! Men det går inte att vara ute.. är kriminellt kallt ute.
Har under natten haft ner till -27 vi hade lägre temperaturer förra och förförra året, men det glömmer man liksom bort. Och dels så har vi ju blivit bortskämda med mild väder fram tills nu. Men jag skall inte göra mycket idag som kräver utevistelse, utan tänker ta en tur på löpbandet och utmana tvättkorgen i duell.

Tänkte att jag skulle berätta om min duktiga dotter, som flyttade ner till Borås i höstas för att läsa till lärare.
Inte nog med att hon flyttar till en storstad "Borås är större än Karlstad" hon anmäler sig hos en körskola fast att hon knappt hittar i staden, hon lägger ner mycket tid och energi på att klara sitt körkort. Och hon skulle i fredags kört upp men tyvärr blev examinatorn sjuk. Men det är inte bara det att hon läst till körkort hon pluggar ju som sagt också, vilket hon klarar mycket bra. Hitintills så har hon fått gröntljus på de tentor som hon gjort, vilket jag är mycket stolt över. Så detta är till dej min älskade dotter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar