tisdag 28 februari 2012

Vädret detta förunderliga fenomen!

Igår vräkte det ner en massa snö, dagarna innan hade nästa allt tinat bort. Idag skiner solen stor och varm vilket innebär att snön från igår är ett minne blott.
Vet inte om gårdagen var bakslag ett och vi bara har sex kvar, jag hoppas nu det. Eftersom vi inte haft vinter på hela vintern så kvittar detta och vi kan gå rätt på sommaren.
Är lite sur och kreanky, ogillar att vara förskyld och ogillar att vara tätt i bröstet har nog svårt att andas i vanliga fall. Just nu kan jag tänka mej att ha mina vänner nära och mina fienden närmre, för hellre att mina fienden är sjuka än jag och mina vänner. :)
Men har varit lite ordentlig under morgonen, har faktiskt röjt undan lite och tagit en vals med snabeldraken.

Passar på att lägga ute en önskas köpes annons!
Denna familjesäng som finns på Jysk önskar jag köpa, med eller utan madrass. Så ha du en säng stående utan någon att sova i den Hör av dej jag kommer och köper den!
Ha nu en solig dag, och jag fortsätter på mitt tema stop, med en låt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar