torsdag 2 februari 2012

En perfekt dag!

Igår gick det i full fart, vilket är skönt. Dagen idag började lite segt med huvudvärk, men tack vare goa arbetskollegor gick dagen fort över och flera skratt fick vi till.
Ja jag brukar säga att det värsta som finns är aktiv dumhet och idag har vi varit två stycken som verkligen fått bevittna den innebörden. Tänk att människor har så svårt att se skillnad på bytes och säljes, och sedan ha mage att ge mej en skriftlig utskällning med diverse könsord för att jag inte vill ha en gammal husvagn. Och när jag fortfarande stod på mej att vi inte vill ha hans husvagn, blev han förbannad och förkunnade att han minsann inte var i behov av en kärringskoter, för det var det vi sålde. Nu kände jag att detta orkar jag inte ens bemöda mej med att svara på, var ju han som tog kontakt inte jag.
Och det roliga är att det är grabben som skall sälja sin skoter, och vad skall en 17 årring utan körkort med en gammal husvagn till. Som sagt vi fick skratta lite av att det faktiskt finns människor som väljer att vara aktivt dumma!
Ha nu en härlig kväll, bjuder på en bild :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar