tisdag 28 februari 2012

Utseende!

Som ni ser så har jag bytt utseende på bloggen, eftersom detta är den bakgrund jag har på twitter så kändes det naturligt att även ha den här. Har även fått en inbjudan till en super trevlig världsomfattande community, den är nu i uppstarten och är ett utmärkt ställe att kunna göra reklam för sig och sitt. Jag skulle gärna dela ut länken till er alla, men jag väljer att göra som så här. Ni som är intresserade ta gärna kontakt så skall jag skicka er en inbjudan. Denna är riktat enbart mot djur allt från ägare, uppfödare, producenter av tillbehör ja som sagt allt man kan tänka sig inom djurlivet.
Nej nu är det dags att göra sig i ordning för att åka på jobbet. Bjuder på en liten sanning :)

2 kommentarer:

  1. I think you talk about Petolio? Unfortunately I am not able to read and understand swedish :(
    but a little bit was translated by a automatically programm.
    Now, sleep well and thanks! ;)

    Best wishes,
    Kirsten

    SvaraRadera
  2. Yes it is. I Will come back to you in thé morning, I'm at work.
    Same to you
    Best Wiehes
    Helene

    SvaraRadera