onsdag 15 februari 2012

Jobbannons!

Till er som nu läser min blogg, vidarebefordra detta gärna! Och om ni vet om något hör gärna av er!


Kära Bloggläsare!
Jag är då dotter Stensby, en skötsam lärarstudent som tänker göra reklam för mig själv.
I dagens läge är det väldigt svårt att få jobb om man inte är färdigutbildad eller har gått en yrkesutbildning, så jag tänkte att jag lägger upp en ”annons” här till alla er som läser, både svenskar och norrmän. Så känner ni någon som söker en anställd eller ni kanske till och med söker en anställd i sommar.


Här kommer det!
Jag är en social och trevlig tjej på 20år som studerar till grund lärare F-3. Jag är skötsam och tar arbete på största allvar. Mina språkkunskaper är bra då jag talar samt förstår både norska och engelska.
Jag har lätt för att lära nya saker och arbetsuppgifter samt har ett kreativt tänkande då jag ser möjligheter istället för hinder.


Eftersom jag söker så brett i både Sverige och Norge så lägger jag även ut en liten inneboende annons på samma gång.


Jag är ansvarsfull och skötsam då jag har bott själv väldigt länge, det har gjort mig till en mognare samt erfarnare person. Jag har lätt för att smälta in och tar ingen större plats. Jag tvättar och lagar mat mer än gärna. Har även god hand om djur och barn.


Så är jag intressant så hör mer än gärna av er till mig eller min moder!
Puss och kram
Mikaela Stensby
mikaela.stensby@hotmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar