fredag 17 februari 2012

JAAAAA!

Nu är det klart! nu finns det inget som hindrar nu kör vi. Har nu fått klart med ledighet, hade på känn att det skulle lösa sig så jag har ju redan anmält och gjort inbetalning. Lite vågat men som sagt positiva saker händer positiva människor :) Och antagligen så finns det någon högre makt som tycker att vi förtjänar lite medvind, jag är inte troende men jag tror att man får det man förtjänar. Och sedan är jag också naiv nog att tro att sanningen segrar, även om det tar lite längre tid. Och tid det har jag!
Det skall bli så kul att få knyta nya kontakter, och möta bekanta och ha fyra fullspäckade dagar/kvällar tillsammans med goda vänner.
Tänk livet är bra skönt, ha en skön fredag bjuder på en underbar låt av Laid Back ett danskt band som jag lyssnade på en del på ljuva -80 talet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar