onsdag 29 februari 2012

Förtroende!

Jag går ju som bekant hos en sjukgymnast, och denna sjukgymnast uträttar underverk utöver vad jag trodde var möjligt. Inte nog med att jag känner att min kropp börjar sin resa mot att bli så smärtfri som den kan bli, men jag har fått en sådan tilltro att jag kan slappna av till 100% . Och det fick jag beröm för idag, han tycker jag är så duktig på att kunna slappna av och släppa kontrollen över muskler som han jobbar med. Men som jag sa tillbaka om jag inte känt ett sådant förtroende för honom som jag gör hade jag aldrig kunnat slappna av. Med andra ord har vi ett suveränt samarbete, och jag måste säga att det är helt underbart att släppa kontrollen och veta att det finns någon där som fångar upp. Med tanke på att jag är ett kontrollfreak så har jag kommit oerhört långt på väg tillsammans med min sjukgymnast.
Ha nu en underbar kväll, nu skall jag bjuda på en låt Fix you med Coldplay :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar