torsdag 1 mars 2012

Nu blir de skryt igen :)

Är så glad så otroligt glad, är så stolt så otroligt stolt. Vår underbara dotter har idag berikats med ett körkort.

Grattis och lycka till på vägarna du vackra duktiga fina snälla dotter

Nu är det bara att komma hem och hämta pärlan :)

Men det är inte bara dottern som skall få skryt, jag ha två mördar veckor på mitt schema och denna är en av dom. Men det spelar mindre roll när sonen ringer mej och frågar när jag kommer hem, för han håller på och lagar middag :) Hur många mödrar kommer hem till färdig middag som deras 17 åriga son lagat, och för att skryta lite mer är han helt suverän på att laga mat. Idag blev jag bjuden på currykyckling gryta med ris.
Något har jag gjort bra som har två så underbara barn :) Tack ni förgyller vår tillvaro.

Ha nu en helt underbar kväll, bjuder på en låt som går på högsta volym och som jag skrålar allt jag orkar med på. Och nej det är inte Spanska utan Portugisiska ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar