lördag 3 mars 2012

Kreativ!

Japp vaknade av att min hjärna löste ett pussel jag grunnat på en stund :) Rusade ner till köket för att rita upp min idé innan den slocknade. Så nu har jag fått den på pränt nu gäller det också att lösa det rent praktiskt, och som kombihalsbanden kommer detta vara super funktionellt. Något som jag tycker är viktigt med tanke på vad vi faktiskt håller på med. Tänk vad förlösande det är när man löst ett pussel som man grunnat på, det förväntansfulla pirret i magen av att se ett färdigt resultat :) Produkten kommer att finnas i två utförande beroende på årstid, mer säger jag inte.
Nu skall jag gå ut och njuta det fina vädret med några hundar lite kätting och hög musik i öronen
Ha en fantastisk dag, bjuder på en bild som Alex tagit genom sitt sovrumsfönster förra natten :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar