tisdag 6 mars 2012

Lycka är...

Att få möjlighet att utveckla sig själv och att ha människor runt omkring som tror på det man vill skapa. Igår blev vårt kursboende färdigmålat nu är det inredning kvar, är så glad över att det börjar ta form. Blir mysigare än vad jag trodde från början. Igår såpskurade vi golvet och monterade en av sängarna, en till skall monteras sedan skall det på lite mattor, Har några gamla tavlor som skall spikas upp och innan jag är färdig kommer det vara ett mycket varmt och inbjudande rum.
Idag ringde de från studiefrämjandet och nu kommer vi köra på så det ryker :) Och jag kommer även fortsätta att sträva för att bli en så bra instruktör som möjligt, och skall börja med ledarskapsutbildning. Och om vinden  blåser rätt hoppas jag att jag även hinner med steg 2 i år.
Nu skall jag faktiskt ta och sätta mej med lite annan planering :)
Ha nu en fin dag, bjuder på en ganska tråkig bild från kursboende men blir kul att jämföra.

2 kommentarer:

  1. Spännande;) resultatet kommer nog bli kanon:) ha en underbar dag, kram
    Ann-sofie

    SvaraRadera
  2. tack det hoppas jag att det blir :)
    Kram

    SvaraRadera