måndag 26 mars 2012

Ja ibland blir det som det blir

Och idag är en sådan dag, Är ju ägare av en telefon modernare, men jag ställde klockat fram manuellt och allt var frid och fröjd. Och eftersom jag bara har två hundar hemma tänkte jag unna mej lyxen med lite längre vertikalläge. Klockan ringer och jag sprätter upp, gör mej iordning går ut med hundarna, sätter mej och kollar igenom mail mm. Sedan tar jag och packar i ordning lite yoghurt och dricka som ska ätas under dagen, nu står jag med jacka på och skall ta ut hundarna till hundgården. Tittar upp på klockan och den visar en timme innan jag måste åka, kliar mej själv i huvudet tittar på armbandsuret sätter på datorn igen och kollar klockan även där. Jajjemen min telefon ala väckarklocka har inte bara jag ställt om den har även gjort det själv.
Fy för fasiken så typiskt när man har möjligheten till lite extra sömn.....nåja sova får man göra när man blir gammal. Jösses vad mycket jag kommer ha att göra då eftersom jag lyckas skjuta allt på framtiden :)
Ha nu ett utvilad dag,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar