tisdag 13 mars 2012

Sommar sommar och sol!

Här luktar det hundbajs och inte kaprifol, men även det är ett tecken på att våren kommer snabbare än vad vi tänkt. Nu är snart all is bort tinad, så nu borde det snart vara dags för ett nytt bakslag. Men att vintern är ett minne blott kan vi nog ändå konstatera.
Idag har jag haft ett möta med sjukgymnasten och ännu några låsningar har fått lov att lämna denna kropp. Sedan hade jag lite ärenden så klockan hann bli för mycket för att jag skulle hinna ta någon träningstur, sedan är jag trött och sliten idag. Men i morgon förmiddag skall jag passa på att ränna av mej lite, innan det är dags att åka iväg på lite kuliga saker, vad det kommer ni få se så småningom :)
Nepp nu är det jag som lägger mej på sofflocket och läser fuglehunden!

Ha nu en fin kväll, nu skall jag inte bjuda på en klassiker men jag tänkte berätta för er som inte vet att Ludwig von Beethoven led av en hörselskada och när han skrev symfoni nr 9 var han helt döv. Kommer garanterat bjuda på fler klassiska stycken, idag bjuder jag på en tjej som sjunger med själ. Vilket är viktigt för en musik nörd som mej ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar