söndag 4 mars 2012

Vasaloppet!

Kör så det rycker i soffan, heja heja! Men nu orkar jag nog inte sitta längre utan skall göra mej klar för att köra nått pass med kättingen, lite tråkigt är all den förbenade isen. Vissa partier ser jag ut som en extremt överviktig Bambi på hal is, ingen vacker syn kan jag tänka :) Tur att vi bor lite avskilt annars hade jag åkt dit på förargelseväckande beteende :D Har nu kommit till den punkten att jag ger F i hela vintern och tar glatt emot vår och sommar.
Igår hämtade jag en säng, och passade på att köpa till madrasser. Idag skall det börja målas och sedan skall sängar monteras upp och vi kan då erbjuda övernattningar, än så länge sex bäddplatser men tanken är att även inreda övervåningen. Det projektet ligger dock på is, man vill ju även hinna med lite annat kul också, och sedan måste vi se om vi får beläggning för det vi har nu.
Ha nu en uthållig dag i spåret, bjuder idag på en låt mitt favo band som gjort en cover av en suverän låt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar