lördag 17 mars 2012

Förväntansfullheten!

Är kanske inte ett ord men känslan går inte att ta miste på! Just nu bubblar jag snart över i denna härliga känsla. Jag har så mycket positivt som jag väntar svar på. Så finns det något härligare än förändringar? Jag är en person som tycker om förändring, jag har en känsla av att vi växer som människor om vi hellre möte förändringar än att vika undan från dem. Jag trots min ålder vill lära nytt hela tiden, jag vill utvecklas som person, det jag tyvärr föraktar är trångsynthet, småaktighet och avundsjuka. Jag skulle önska att jag hade lite mer förståelse för den typ av människor, men hur jag än försöker hitta ursäkter för deras beteenden så kan jag bara känna förakt. Men jag kanske någongång kommer att lära mej att sluta påverkas av negativa och elaka tungor.

Igår hade dottern kalas för sina vänner här hemma, ett gäng glada "ungar" får man inte säga om dom längre ;) Men de hade roligt hoppas jag, inte varje år man fyller 20. Idag är det släkt som kommer på besök, och jag skall snart dra igång med lite tårtbak. Så min nu stränga diet får ta ett steg åt sidan för idag jag skall unna med både det ena och andra, veckan som kommer har jag gott om tid att träna på så jag har inte dåligt samvete.
Nu hoppas jag att ni får en fin lördag, bjuder på en klassiker sa att jag kommer tillbaka till det :) Denna balett såg jag på tv när jag var ung och efter den ville jag bli balettdansös, vilket vi skall tacka gudarna för att vi slapp :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar