måndag 19 mars 2012

Gamla visdomsord!

Som f.ex. det man inte har i huvudet får man ha i benen, eller som i detta fallet bilen. Hade inbokat en besiktningstid i morse trodde jag, glad i hågen checkar jag in för att upptäcka att jag inte fanns i systemet. Ha tänkte jag när jag stegade in för att blåsa huvudet av närmaste anställd, möttes av en leende man som glatt frågade om jag betalat ?!? Betalat det gör man här, nej men jag skall se om vi har nån ny tid. Skamset fick jag en ny tid i eftermiddag. Han frågade om jag inte läst lappen - nej jag brukar normalt slänga den för tiden passar aldrig in utom just nu. Visade sig att man betalar in ett visst datum och så är det klart, nåja tur att man lär sig något. Men nu kommer jag köra med modell gammal dvs. jag bokar en tid som passar mej och betalar på plats.
Nu blir det lite dö tid innan jag skall åka och besiktiga min bil :) Blir att knyta på sig skorna och ta en repa.
Ha nu en solig dag, bjuder på en piano version av Not tomorrow " silent hill"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar