tisdag 20 mars 2012

Möööten!

Idag skall jag iväg på två möten, båda jobbrelaterade. Det ena är jag mycket förväntansfull över, mer om det när jag är tillbaka i eftermiddag.
Men när jag vaknade i morse fick jag gnugga ögonen flera gånger innan jag insåg att jag såg rätt. Men vi har fått bakslag nr. tre, ja det är vitt på backen igen. Enligt bondepraktikan så är det nu endast 4 kvar innan vi kan med säkerhet säga att våren/sommaren är på plats. Nu kommer inte denna snö ligga kvar nått värst länge, men det blir ju blött och geggigt. Nu skall jag ta och montera upp trimbordet och börja lite lätt med Akira, som förövrigt skall upp till Mittådalen på jaktprov under helgen. Blir nog hennes enda start i år förutom nästa vecka då vi är ett helt gäng som styr kosan söderut till vårt grannland Danmark. Det skall bli så trevligt att få hälsa på våra goda vänner och testa på att tävla där, kommer bli fullspäckade dagar. Men nu får jag börja i en ände av linan vilket är att försöka få hyfs på pälslösa Akira :)
Ha nu en fin dag, bjuder på en låt som enligt mej är så bra tack vare saxofonen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar