söndag 21 september 2014

Kreativa helgen!

Ja då är snart denna helgen till ända, och jag kommer styra kosan söder ut under veckan.
Denna vecka har jag agerat usk:a i Arvika kommun, alltid lika kul att träffa nya och gamla kollegor. Är skönt att vara tillbaka i gamla gängor igen.
Våra sommarstugegäster har varit här på en långhelg, deras lilla paradis blir så fint och börjar faktiskt se helt färdigt ut. Kommer presentera bild längre fram, vilket innebär att även Pappa Yes och Brorsan Yammie varit här. Lite jakt har det blivit, men det är allt för varmt och ingen vind. Men hundarna har skött sig tyvärr inte skott chans alla gånger, men två fina orrkull och några singel fåglar har varit på vingarna. Grannen lyckades fälla en orrhöna över Akira, Grattis!

Har även varit kreativ denna helg, behövde en dörrstopp till ytterdörren. Sagt och gjort

En färglad sandpåse med brodyr och dekorationsband.
Och det roligaste var att jag ganska omgående fick göra en till :)

Samma fast andra färger.
Det som är kul är att Fitdog Sverige börjar ta form och vi hoppas verkligen på att det blir lika stort som i sitt ursprungsland.

Och så måste jag göra en blänkare, Det är många av er som har brodyr halsband från oss, vilket gläder oss oerhört. Men vi broderar även på andra tillbehör, Tshirts, huvtröjor västar mm.

Och för att inte glömma våra fina markering/reflexvästar går också att få broderade.
Du väljer vart du vill ha texten placerad, Över reflexen, under reflexen eller en utan reflex med bara text.
Vi har också många olika färger på brodyrtråd, och som vanligt är kvalitén hög. Ingen vanlig billig bobbintråd här inte. Sortiment syns nederst, nr 4 Spectra Jewel fler färgvarianter på väg in. Glow in the dark är annars rätt trevliga nu på hösten. Om ni har önskemål om en viss färg som jag inte har säg till jag beställer gärna hem. 

Under reflex

På sidan

Våra härliga färger!
Hoppas att ni haft en lika fin trevlig helg som jag haft.
Tusen tack för all positiv feedback, det gör att idéerna aldrig sinar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar