tisdag 23 september 2014

Första morgonen med minus!

Vaknade och -2 visade termometern, YES nu trivs jag. Och finns det något vackrare än en kylig morgon med rimfrost och solen som reflekterar mot trädens höstfärger.

En vy jag aldrig tröttnar på

Lovade i ett tidigare inlägg att jag skulle bjuda på bilder av våra vänners stuga som de byggt vid en liten glänta på vår mark. Tänk vad kul det är att ha utrymme för att ens vänner kan få ett eget paradis i mitt paradis.

Bakom stugan går en gammal häst stig ner till den porlande bäcken.

Stugan drivs med solpaneler och vedeldning.
Och för mej att kunna dela med mej av vår otroliga natur och ro är en förmån. Och jag har hellre mina vänner nära och fienden långt borta ;)


Och AvalonianS/Margårdens har också lite spännande projekt på G. Och det är också en vänskap som växt till ett fint samarbete. Vi är i stort sett inom samma, men istället för att konkurrera samarbetar vi vilket gör oss dubbelt så starka.

AvalonianS/Margårdens  On Tour buss


Men nu skall jag ge mej av söderut, för att jobba lite med annat.

Vill påminna om ROSA höst, 10% av alla rosa produkter vi säljer går oavkortat till BRÖST cancer fonden.
Så gott folk handla på!!!

Några av produkterna, hundmadrass

Sittunderlägg
Ha nu en underbar tisdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar