torsdag 1 januari 2015

God fortsättning på 2015

Nu är ett 2014 lagt till handlingarna, och ett nytt spännande 2015 står redo att fyllas.

Vi har haft ett fantastiskt avslut med goda vänner och familj. Nu blickar jag mot årets första utmaning, redan i morgon styr jag kosan mot Kista och årets upplaga av husdjursmässan.

Känns som att 2015 kommer bli AvalonianS år, vi skall försöka jaga mer, tävla mer och framförallt njuta av hundarna, och våra härliga vänner.

Jag har har inga löften mer än att ta vara på varje dag, och göra mitt bästa. Vill fylla 2015 med positiva människor, vill vara stolt över det jag åstadkommer och fortsätta glädjas över varje steg som leder framåt.

Jag skall försöka vara mer gränssättande och lita ännu mer på min intuition.

Nu hoppas jag att många kommer och besöker vår monter i Kista för lite hundprat.
För att se alla utställare och få information om alla aktiviteter som sker under 4 dagar, följ länken
>>>> 

Ha nu en underbar fortsättning på ett nytt år

En bild från Valdres med 6 Avalonier och en Margården
Måste även passa på att bjuda på en låt...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar