måndag 16 februari 2015

Is i magen och på vägen!

Idag har jag fejjat o grejjat har hållit igång nonstopp.
Sonen har varit och gjort lite ärenden i Arvika, och på väg hem händer det som inte SKALL hända.

Han får sladd och hamnar på på sidan, är skit när inte vägarna hålls efter och att de inte lägger på ett gruskorn när det är blank is.
Men som tur är har vi traktor och fick lite hjälp med att grusa upp vägen så traktorn fick fäste nog att dra upp bilen.
Det gick bra med Alex bilden fick lit bucklor, och jag fick ett oväntat träningspass.

Efter en volt hamnade saaben på sidan

Här har vi lyckats vända bilen

Ca 5-6 cm djupa isspår, gruset har vi lagt dit.
 Nu har båda mina ungar skrämt vettet av mej, efter att de dansat av vägen. Så nu hoppas jag att jag slipper mer av denna varan.

Ha en olycksfri dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar