söndag 26 april 2015

Välkommen våren!

Ja nu lägger jag vintern 2015 till handlingarna. Även om jag föredrar att blicka framåt är det det ändå en angenäm känsla i bakspegeln.

Akira höst -14
Akira visar tecken på att vara dräktig, en mycket intressant stamtavla kommer de blivande valparna ha.

Vi har också sedan i höst startat Extra på 4 prov, och hon har tagit pris på 3 av dem. 2 UK Ljördalen, 1 UKL Sälen sist och störst 1 UKL Lofsdalen och Vinnare av vinterfjällpokalen. I Sälen var hon den enda unghund som gick till pris, i Lofsdalen var hon den enda hunden som gick till pris av 30 hundar.

Extra vår -14
Nu längtar jag tills pollen säsongen är över, och jag har även planerat in lite utställningar och mässor. Så ni som vill träffas och prata hund och produkter Välkomna först till Mastdunga 5 juli, Jag kommer också delta i Sundsvall 15-17 maj, så är ni nyfikna säg till så tar jag med ett litet urval.

Men först nu skall jag jobba inom kommunen nästa vecka sedan blir det en tur till Finland.

Ha en fin söndag i solen, bjuder på en låt som kommer bli en sommar hit.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar