söndag 24 november 2013

Kreativa helgen :)

I fredags styrde jag kosan ner mot Lidköping, som resesällskap hade jag med min farmors symaskin några trådrullar och nervösa fjärilar i magen. De sista hade jag kunnat lämna hemma!
Väl framme blev jag gott emottagen, och visade min uppskattning genom att på ett mycket osvenskt sätt slänga mej platt på golvet ;) Aj och oj, ja vad gör man när man gjort en sådan entré...


Som om jag inte har nog med bekymmer med mina knän... Nåja lite märkligt är att jag har inget minne av att barndomens skrubbsår gjorde så här ont. Eller så var respiratorerna fullt upptagna med andra signaler än just smärta ;)

I övrigt så bodde jag på ett super fint ställe utanför själva staden, här kan vi snacka fält!!! Oj oj oj, vore himla kul att ta med några hundar för jag kan tänka mej att där finns vilda hönsfåglar.


Denna vy var oändlig åt tre håll, och det var mängder av vindkraftverk som jag tycker så mycket om. Blir lite meditation av att se dem ro fullt snurra.


Så här fint var det när solen sakta gick ner över låglandet. Vackert!



Detta har vi pysslat med, jag har sytt och sedan har delarna svetsats ihop till en färdig konstruktion, nu håller vi tummarna för att detta blir så bra som vi tänkt oss. Har även hem lite annat pyssel, och lite utökning i AvalonianS sortiment, men den nyheten får ni senare.

Nu får ni har en fin söndag, själv är jag trött som få och planerar en tidig kväll.
Bjuder på en låt av en artist som jag gärna kommer tillbaka till.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar