lördag 2 november 2013

Praktiskt med lite pyssel!

Idag har jag fixat o donat lite med smått o gott, eller rättar sagt sånt som blir liggande...
Har äntligen fotat hela väst kollektionen alla nio färger, sedan tillkommer även de nordiska flaggorna som redan har bilder.

Mina produkter är inte mer unika än andras vad det gäller västar, men för att förtydliga så är det unika med mina västar reflexen. Den är av högsta kvalitet och certifierade CIL värde EN471. Den andra orsaken till att jag valde att sy egen, jag avskyr dessa hårda prassliga västarna. Varje lite kvist förvarnar fågeln särskilt i skog, sedan vill jag även ha något som inte väger massor, och som är tvättbart samt torkar fort och andas. Att de inte står emot regn gör inget eftersom de torkar fort!
Sedan har vissa västar 1-1,5 cm brett magband vilket jag märkt lätt ger skav, jag själv använder 2,5 cm och även ett bredare fäste, resårdetaljerna är även det utformade för att ge ökad säkerhet utan att vittra upp i onödan. Gummitrådarna inuti skall inte vittra sönder som billiga resårer gör utan ge vika för ett visst tryck, och även denna lilla detalj finns i min väst!
Ja så även om min produkt inte är unik så är den unik på sitt sätt.

Ha nu en unik dag.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar