torsdag 21 november 2013

Spännande möte!

I morgon styr jag kosan söderut, skall iväg på ett litet special uppdrag! Skall bli spännande och se om det genererar i något nytt. Oavsett så är nya möten positiva på olika sätt. Med på min resa har jag sällskap av min gamla trotjänare efter min farmor. Skall bli intressant och se vad jag och min maskin kan konstruera tillsammans. Och visst är det ännu mer kul att vi får uppdrag utanför det jag själv skapar, tänk att få hjälpa andra i sitt skapande. Och kan jag hjälpa till att någon får utveckla sina idéer till ökade inkomst är ingen gladare än jag. Jag tror nämligen på att samarbete leder oss framåt, medans trångsynthet och egoism äter upp sig självt till slut. Vad jag skall hjälpa till med får jag avslöja längre fram.

Ha nu en underbar natt, bjuder på en låt. The Forest Rangers cover av "No milk today" tänkvärd text.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar