fredag 13 juni 2014

Roadtrip

Ikväll åker jag och min goda vän uppåt i landet igen, denna gång kommer vi delta i NNFK klubbdag med utställning. AvalonianS fick frågan för en tid sedan att delta med sina produkter vilket vi gärna gör.
Och eftersom vi har ett mycket fin samarbete med Margården, så kommer även de med. Allt för att vi skall kunna erbjuda så mycket shopping som möjligt.

Jag kommer också få träffa en annan god vän, så helgen kommer gå i vänskapens tecken. På söndag skall jag även ställa lite hund. Har ju ett mål och hade tänkt nå det i sommar. För under hösten börjar ett nytt mål, är så att var sak har sin tid :)

Och jag är också väldigt glad över min dotter, även om hon inte kommer närmare hem. Hon har nu blivit erbjuden 3 tjänster så hon avvaktar med plugg och kommer fortsätta jobba nästa år. Nu hoppas jag att hon också hittar en ny fin lägenhet, i ett litet lugnare område.

I övrigt så har jag jobbat för kommunen denna vecka, är så kul att få hoppa in när det är personalbrist. Och jag trivs som fisken i vattnet med att jobba på timme, jag är privilegierad med att få göra det som är roligt när man jobbar med människor. Dvs vara med de som jag är där för inte behöva bry mej om diverse konflikter eller tjafs. Samt att jag bestämmer själv när jag vill jobba och inte :)

Gårdagen jobbade jag hemma, dels har jag sytt fler benreflexer i två nya färger, och jag har även sytt upp lite koppel och några halsband som vanligt i härliga glada färger.


Ha nu alla en fantastisk dag, och ni som kommer på klubbdagarna i Arvesund välkomna till vårt tält.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar