söndag 20 juli 2014

Semester!

Nu räknar jag ner till måndag.
Men först lite kort om vad som hänt, vi har haft tre fina gs pojkar här hos oss. De åkte från oss igår kväll men vi hoppas att snart få se dem igen. Två har vi tränat lite och det är så kul att se fina resultat.

Igår åkte jag och min goda vän till Askersund på utställning, och kritiken var fin men tyvärr ville inte domaren ge oss det sista CK som krävs... Men men vi kämpar vidare.
Det som är trevligt är alla glada trevliga människor man möter och det är en vinst även det, och jag vet att jag gjorde ett inlägg om kylan som vi hade. Borde kanske inte skriva vad jag tycker om denna värme... men för att vara lite extra svensk så gör jag det ändå! Blää nu längtar jag till hösten till den friska klara luften, kan det bli bättre. I morgon styr jag kosan mot Valdres och upp till mina fina vänners stuga jag och hundarna förtjänar en liten mini semester. Sedan börjar allvaret igen!

Men nu skall jag gå ut och fortsätta vara hantlangare i byggbranschen!

Ha nu en underbar söndag, bjuder på lite bilder.

Vy över gården

Träningspojkarna Enok och Edur

Fågelparadis

Här kan vi stå lääänge!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar