onsdag 16 juli 2014

Skäms nästan!

Är allt eländigt glest mellan inläggen. Men det rullar på med träning och jobb, om vart annat.
Idag åker det gråa gästen hem till sitt efter 14 dagars uppehåll hos oss. Och ni som jagar med ställande hundar borde ägna lite tid åt lydnad, för efter att ha jobbar lite med denna jämten har jag insett att de är mycket lättjobbade nästan lite "förarveka" vilket inte är negativt. Nu har vi även tre svartingar hos oss, två av dessa jobbar jag med och vilka trevliga grabbar!
Och nu räknar jag även ner, inte många dagar kvar innan jag klipper banden! Ser framemot en mycket spännande höst och vinter.

Vi har även fått tillökning på gården, en fin liten vaktel familj har flyttat in. Och vårt byggprojekt fortgår, bilder kommer.

Men nu skall jag duscha av mej lite inför kvällsjobb på ytterligare nytt ställe :)

Ha nu en underbar onsdag!
Vaktelfamiljen

Angie och Shakira uppskattar leksaker!

Fina Enok sniffar fågeldoft!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar