söndag 9 december 2012

Minnen!

Ja när man röjer och donar då hittar man lite minnen.
Var ju som några av er vet en ganska entusiastisk islandshäst ryttare/avlare/tävlare. Hade som mest 7 hästar varav 3 i tävlingskondis, lovar att då hade jag att göra. Red varje dag minst 2,5 timmar sedan får man räkna tid det tar att fixa och dona. Men det var värt varje minut för det finns inget härligare än häst.
Var också ganska aktiv i vår förening, var bl.a. webmaster och redaktör. Webmaster nu pratar vi i en data era som de flesta av er inte visste fanns, (men en anekdot min första hemsida gjorde jag 1994 då skrev man kod i anteckningar) föreningen Glsumurs första hemsida lade jag upp 1998. Hittade de fyra första nummren av klubbtidningen jag gjorde och på den tiden var det Arvika grafiska som stod för tryck. Som ni kan se hade jag redan då butik. Jag var huvudagent åt danska Karslund, min första webshop gjorde jag i formulär varianten 1997.

Så där nu har ni fått följa mej lite på minnenas aveny.

Ha en fortsatt fin kväll.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar