söndag 30 december 2012

Njuter livet!

Tänk vad skönt det är att bara vakna varje morgon och veta att dagen bara är för att njutas.
I går hade vi en lång skön förmiddag med frukost, sedan gjorde vi oss iordning och ut i skidspåren. Var premiären i år! otroligt skönt var det. Sedan hem och njöt av lugnet medans "gubbarna tog sig en skoter tur, när de kom hem var det vår tur :) En uppfriskande resa, var också premiär för i år. Smilet gick från öra till öra. Gas tummen var definitivt på alerten, så på att jag lyckades med att få den stukad ;) Hur jag det kan förbli min hemlis!

Väl hemma kokades varmchoklad vispades grädde och blandades med Mintu, värme för både hjärta och själ. Sedan på började jag middag, igår blev det älg biff med gorgonzolasås och noisetter. Lite senare njöt vi lite risalamalta. Som ni förstår njuter vi livet var dag, och lilla Vilja gör framsteg på skidor.

Nu är Je och Lars ute på en liten jakt tur, jag och Camilla och Vilja skall snart ta en lång promenad.

Ha nu en fin dag, bjuder på en bild av "skoterbrudarna"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar