torsdag 6 december 2012

Spa

Idag har jag haft en sån där lagom arbetsdag, vid 11 åkte vi till Oscar hotell och spa. Vi åt en god lunch och sedan spenderade vi resten av eftermiddagen på spa avdelningen. Massage och frukt och mycket skratt och prat. Är väldigt skönt och nyttigt att komma ifrån och göra något utanför arbetet.

Känner också att jag går och har massor med inre stress, och tyvärr så är det lite extra jobbigt eftersom det beror på en annan person. Vilket innebär att jag själv inte kan påverka det. Ibland blir det förändringar och jag trodde att det skulle bli något bra, men käre nån vad jag bedrog mej... Värre, rörigare ostrukturerat och fullständigt kaos. Men jag har överlevt andra kaos och lär nog överleva ett par till. En sak skall jag åtminstone ha cred för och det är flexibilitet. Det vissa haft flera månader på sig att ordna har jag inte fått svar på och deadline är 31/12, men det är nog så att kocken har både för stor mössa och gryta som denne inte klarar att kontrollera.

Ha nu en fantastisk kväll, bjuder på en låt från ett album som är fantastiskt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar