tisdag 11 december 2012

Slutet på veckan!

Ja vi brukar säga att det är måndag sedan tisdag, sen är veckan slut. Ja och så känns det, tycker inte jag hinner med något alls. Men jag skall inte klaga finns de som inte har något att fördriva sin tid med, och är bittra och negativa gnällspikar. Stackare jag lider med er! Not!!! Skaffa ett liv för guds skull...

Idag har jag åter fixat och donat lite har sytt lite fler färgprover, blir faktiskt väldigt snyggt om jag själv få säga. Har varit in till stan och hämtat lite mer produkter också, och sedan hade jag även fått en leverans på lite annat smått och gott. Är iaf en otrolig service på det stället, tänk om fler hade det!

Nu skall jag bjuda på lite bilder från mina alster. Härliga färger och härliga material.
Ha en fin kväll!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar