torsdag 13 december 2012

Vilken dag!

Ibland blir jag så glad av att jobba, särskilt en dag som denna. Vi har haft öppet hus, bjudit på go fika och julgodis som grabbarna gjort. Blev uppskattat! Och visst närmar vi oss julen, skulle tro att grabbarna fått en injektion av bus :) Och jag hoppas på att få nyheter framöver, om allt går enligt plan så stannar jag nog ett litet tag till.

Och jag har gett mej själv ett tidigt nyårslöfte, 2013 skall jag i fas med träningen. Vill inte ha ett år till som går bort pga virus och inflammationer :( Här skall förbruket av C+D vitamin ökas! Och jag skall hitta tillbaka till min motivation och inre styrka, jag har ju så mycket positivt runt mej och nu skall jag låta det göda mej. Tyvärr när kroppen och inte orkar så klarar inte själen låtabli att påverkas av negativitet, vilket leder till att kroppen inte mår bra osv. Ja därför har jag nu gett mej själv ett positiv nyårslöfte. Nu längtar jag tills julen är över och jag får avsluta detta kapitel och påbörja ett nytt.

Men nu skall jag inte fortsätta före er in i ett nytt år allt för tidigt :)

Vi har ju en stund kvar av detta och det skall jag avnjuta på bästa sätt, med familj och goda vänner.
Och jag kommer garanterat hitta på mer roliga produkter i vårt färgglada sortiment.

Ha nu en god natt, bjuder på en låt som är en bland många favoriter.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar