söndag 2 december 2012

Tar igen rejält!

Japp idag har dagen gått i 190...
Först på morgonen begav jag och dottern oss till Arvika Ridhus, för den inoff. Adventsutställningen.
Jösses vad många som var på plats, vissa borde kanske stannat hemma. Men det är väl en av orsakerna till att sådana event är så välbesökta.
Gick jätte bra för dottern, men som sagt hon är nybörjare och det var avgörande för dagen. Nu är inte jag expert men Daisys rörelser var ljusår bättre. Nu är det bara för tjejerna att träna MER! Daisy fick super fin kritik och blev 2 med HP i valpklass 6-9 mån. hon är 7 mån.
I morgon åker de tillbaka till Borås och jag får inte se dem förrän till jul, kommer sakna den lilla propellern.

Efter utställningen har jag skurat, damtorkat och pyntat och putsat lite fönster, så nu är 1 advent välkommen. Men innan vi firar det skall vi till Oslo och hämta hem älsklingen Yes, han har varit saknad är verkligen tomt här hemma när inte min lilla pipnils inte är på plats :)

Nu får ni har en riktigt god natt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar