torsdag 3 april 2014

Nu har det varit glest igen!

Blir ibland lite ofrivilligt uppehåll från bloggandet. Men samtidigt innebär det att jag haft fullt upp. Eya var inne på en omfattande juver operation förra fredagen. För två år sedan upptäckte vi en liten ärta i det juver som hon fått inflammation i för 6 års sedan, vi konsulterade veterinär och de tyckte vi skulle avvakta. Under hösten och vintern har det bara exploderat och är rejält, och vuxit sig större. Var iväg och det gjordes lungröntgen vilken var helt ua, och fick tid för ingreppet. Så nu är hon rensad längs högersidan, men pigg och glad som en vår pigg lärka så inte har hon direkt påverkats av det stora ingrepp. Och vi är super glada vi har nu många härlig år extra med Eya :)

Sedan har jag jobbat en del, samt även deltagit på Fryken Salongen i Sunne. Det var en super bra dag som ledde till nya härliga möten och fina kontakter. Har mycket spännande på G för AvalonianS. Sedan går det inte att blunda för att vi även har våra övriga hundar som behöver sitt. Men det är ju detta som är livet med djur ingen dag den andra lik, utan nya utmaningar och glädjeämnen var dag. 

Helgen kommer att gå i träningens tecken, vi har privatare inbokade både lördag och söndag!
Sedan har jag även gjort ett litet OM MEJ reportage, vart och när blir min hemlighet än så länge. Men det krävdes ju även en bild. Så även det har blivit fixat, min otroligt duktiga son lyckades att få sin mor att fastna på bild :)

Ha nu en fin fin torsdag, bjuder självklart på ett par bilder.


FrykenSalongen

Foto Alexander Stensby

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar