lördag 5 april 2014

Vill ha nödbroms på tiden!

Tycker inte jag hinner vakna förrän det är dags att sova! Dags att göra upp en dygnsplan! Veckan har varit händelserik, och känslomässig! Har blivit uppretat till de gränser när det knappt finns gränser kvar! Fy bubblan! Vissa människor bör sluta jobba när de blivit bittra, istället för att göra livet surt för andra. På måndag blir det någons chef som kommer få motta ett samtal från mej. Tänker på andra som råkar ut för samma person som kanske inte är lika verbal eller vågar. Maktmissbruk är något jag inte ser på med blida ögon, och lyckas man reta upp mej till de grader då bör man ha vattentäta stövlar!

Veckan har även innehållit mycket positivt, och det är det som kommer leva kvar längst i minnet. Vi hade som jag nämnt tidigare en fantastisk dag i Sunne, sedan har även hundarna fått en massa härliga fina fågelchanser som de inte missbrukat :)
Den mest minnesvärda är ändå lilla Angie som för första gången i sitt 9,5 v långa liv hade en klockren fågeltagning. Lovar att det blev lite grumligt i ögonvrån! Tyvärr skulle jag försöka filma det hela, med skarp sol såg jag inte vad jag gjorde på telefon... Men tack o lov lyckades jag åtminstone få till ett par bilder som gick att urskilja vad som på gick.

Lite pyssel har det även blivit, Avalonian's Edur har fått "sina" färger blev riktigt snyggt!

Kommer säkert uppdatera lite mer under helgen då vi kommer få besök av träningshundar och valpköpare:)

Ha nu en fin lördag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar