söndag 21 december 2014

Mini tripp!

Denna vecka har jag varit i Danmark på minisemester/julfest.
Haft det helt underbart med god mat och dryck trevligt sällskap. Var ut till Skagen en dag, lite blåsigt men lika fint oavsett vädrets nycker.
Danmark är ett av de länder som jag faktiskt trivs väldigt bra i, Danskar är trevliga positiva och hjälpsamma.

Lite handlande blev det också, var inne på en secondhand butik utanför Fredrikshamn som drivs av kyrkan. Oj vad mycket fint de hade, själv blev jag med super fina virkade dukar 15 st för 105:-
Nu blir det lite pyssel o knåp med att designa dem till något som jag vill ha.
Lite annat smått o gott fick jag även med.

Men bjuder på lite bilder från min lilla resa.

Göteborgs skärgård i morgon ljus

Vy över Skagen

Vy mot Grenen

De fina stigarna runt Grenen

En liten stenmur med vågplask

Vissa bilder gär sig väldigt fint i svart/vitt, (ovan orginal)
Ha nu en underbar fjärde advent.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar