söndag 7 december 2014

Andra Advent

Och helgen började så fint med snöfall och lite köldgrader, lyckan varade dock inte länge. Men som tur är hann jag njuta av det lilla vi fick innan det gick över till regn och surväder.

Förra veckan tillbringades på slätten, och lite jobb. Här hemma har jag jobbat en hel del med att färdigställa ett lager inför mässan. Lite fina tröjor har jag beställt så att det syns vart vi kommer från.

Sedan fick jag även denna vecka ett jättefint Diplom som jag är mycket stolt över. Att få ge är den finaste gåva. Och att hoppas att någon får chansen till ett friskt långt liv tack vare forskning, där kanske även mitt lilla bidrag hjälper till känns väldigt skönt och glädjande.

Bjudet på lite bilder av veckan som gått.

Ha en fin Andra advent

Angel-Eye njuter i snöfall
Mys stämning i skymning

Stolt över att kunna ge!


Broschyr under produktion

Lite färdiga produkter

AvalonianS och Margårdens snygga tröjor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar