söndag 30 november 2014

Glädje!

Tänk vad en vecka med lite kyligare väder gör. Humöret blir bättre, lite mindre städande och dagarna blir lite ljusare. Denna vecka har jag mer eller mindre haft en jojo känsla, tycker jag har hunnit med en hel del både jobbmässigt och symässigt. Håller på att fixa ett litet lager inför Kisa 3-6 januari, har jobbat kväll inom kommunen. I torsdags var jag på ett helt nyöppnat boende, super trevligt. härlig personal och goa boenden. Hoppas på att komma tillbaka snart igen.

Denna vecka beger jag mej söderut igen, som sagt jag är lite av en jojo ( upp och ner, hit och dit )

Igår fick vi även besök av Avalonian's Etna "Ester" nästan så vi försökte behålla henne. Hon är en mini Akira, samma sätt, uttryck och den genuina vänlighet och utseende. Att hon även är otroligt lydig och duktig, gjorde att vi blev riktigt imponerade. Hon var här för att även prova på att ta ett apportbevis, vilket hon klarade av med bravur. Så E-kullen har visat sig gå bra i utställningsringen, och på jaktprov och som apportörer.

Idag börjar även advent, ( vart har tiden tagit vägen ) med andra ord är julen i antågande och även så ett nytt år.

Hoppas ni får en fin första advent, själv skall jag jobba lite och även hinna med en shopping tur.

Bjuder självklart på ett par bilder av skönheten "Ester"









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar