fredag 14 november 2014

Förändring och uppfräschning.

Var länge sedan jag ändrade mitt utseende på bloggen, men ansåg att det är på tiden.
Hoppas att ni kommer gilla det.

Idag har jag bestämt mej för att ha en lugn dag, blir en liten tur in till Karlstad i eftermiddag. Kommer jobba hela helgen med att sy, så då vill jag kunna njuta av denna dag.
Väder är något som jag inte kan påverka, men nu tycker jag att det är väldigt trist. Längtar efter minus så marken fryser, och gärna snö. Ogillar detta grådisiga fuktiga väder vi nu har.

Inser att jag även har glömt att gratulera C-kullen... Skäms på mej! Denna lilla kull på endast tre individer, Tyvärr så har vi ingen kontakt med ägarna till valparna, men jag utgår från att de har det bra. Kan inte bjuda på någon bild av någon heller, är smärtsamt som uppfödare men heller inget jag kan påverka.
Men en liten glädjande nyhet, är att Avalonian's Cia ställdes på utställning 29 maj i Hadeland Glassbruk och fick ett super fint resultat. Exc AK, 1 AKK. Hon är också hd fri med A.

Hon var vacker redan som valp.
Hennes bror Caliber har också A höfter, ed 0 ögon UA.

Även Caliber var en sötnos
Men en liten försenad födelsedags hälsning vill jag ändå ge dessa underbara valpar, som gav oss de mest fantastiska 8 veckor av sina liv.  Dessa valpar är efter Avalonian's Akira och Finnvola's Birk

Ha nu en underbar fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar