torsdag 13 november 2014

Glädje och nyheter!

Är så glad för i måndags damp det ned, intyget som bevisar att AvalonianS nu är en godkänd anläggning i både SKK samt Länstyrelsens ögon. Inte utan att jag blir lite stolt. Kommer presentera en ny sida här på bloggen framöver.


Sedan har jag även lite produktnyheter. Har själv letat efter något smidigt ljus att ha på hundarna när jag är ute i mörkret. Men gillar inte det som hänger och dinglar, och inte vill jag ha på ett helt halsband. Och sedan skall det vara så att jag även kan välja om det skall blinka eller vara ett fast sken, tänk på att vi som har lätt för att få migrän inte skall ha blinkande ljus!

Nu har jag hittat dessa otroligt smidiga mjuka och lätta lampor som du enkelt kan fästa på halsband, koppel eller på barnens ryggsäck. Och de lyser riktigt bra!
För mer information och beställning gå in till webbutiken. >>>

Har även fixat en special beställning som skall till Danmark, denna gång är det två dvärgtaxar som skall utsmyckas i AvalonianS fina halsband.


Nu skall jag ta och fixa lite fler eftersökskoppel. Är du nyfiken över dessa hör gärna av dej.
Men först och främst ha nu en fin torsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar