tisdag 25 november 2014

Tror inte mina ögon...

Men antagligen kände kroppen på sig att något var på gång, kl 0450 ansåg kroppen att det var dags att vakna. Men jag valde att ligga och dra mej en stund, då jag skall jobba kvällen i kväll.

Vad var det nu mina ögon sett? Jo morgondis med rimfrost och SOL!!! Den där runda gula saken som varit spårlöst försvunnen en stund. Känns riktigt härligt att se ljus och känna lite kyla, istället för grått trist blötväder.

Bjuder på lite bilder från i morse, är så skönt att kunna låta dem löpa fritt på markerna.

Härliga färger

Extra i full fart

Så vackert!
 Var även in och pratade lite med våra fasaner, de är också otroligt vackra. Full fjädrade med långa fina stjärtfjädrar. Skönt att se att de trivs så bra hos oss.


Har även fått hem mina pennor och visitkort, är supernöjd över hur fina de blev. Var nöjd med mina gamla men då de var lite out of date, passade det bra att få nya inför 2015 års äventyr...
Pennan är superskön att skriva med, och nu kommer även färgerna att matcha ihop med övriga små detaljer. Tillhör dem som beställer från VistaPrint, bra service, snabbt, prisvärt och bra kvalitet. Mycket nöjd med dem.



Hoppas ni alla får en underbar dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar