onsdag 10 oktober 2012

Fortsätter!

I samma anda som veckan börjar, nu har jag äntligen kommit in. Har varit ute och pysslat i trädgården sedan jag kom hem från jobbet. Rensat bort alla sommarens blommor och planterat ljung, har även klippt gräsmattan vilket jag hoppas var den sista för i år.
Vill ju att det skall vara fint här hemma, och välkomnande för våra vänner och gäster.
Nu räknar jag dagarna, snart styr jag kosan norrut. Blir en härlig höstvecka uppe i paradiset, känner mej lyckligt lottad över att ha denna otroliga möjlighet :) Är det några trevliga som befinner sig i Messlingen nästa vecka hör av er, så kan vi ju ta en glas vin och ett trevligt prat!

Ha nu en fin kväll, bjuden på en ljungbild :)


2 kommentarer:

  1. Hade varit supertrevligt med lite vin o hundtjöt!!
    Det kanske kan bli en annan gång...

    SvaraRadera
  2. Det vore trevligt! Bara att säga till :)

    SvaraRadera