måndag 22 oktober 2012

Bra inledning av veckan!

Dagen har gått i ett rasande tempo, av förra veckans lugn finns inget kvar. Efter att jag kom hem och ätit lite tog jag hundarna på en runda, men huvva vad mörkt det är nu. Höll på att drutta i backen flera gånger, inte lätt att veta vart fötterna hamnar när jag inget ser. Måste nog inskaffa något slags ljus, pannlampa funkar dåligt eftersom de oftast skumpar och halkar av. Fick en idé som jag nu skall klura lite till på, blir att ägna lite tid på ritbordet :)
Är en sträcka genom skogen och jag är glad att jag inte tillhör den mörkrädda typen, men jag fick för en stund känna på hur det kan vara att vara blind! Usch vad utelämnad jag kände mej när jag inte visste vart mina fötter hamnade... Men jag tog mej hem helskinnad, med en idé rikare och det skall jag vara nöjd med :)

Ha nu en fin kväll, bjuder på en låt att bli glad av!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar