söndag 28 oktober 2012

Glöm inte att skruva tillbaka!

Det glömde jag ändå, och så glad jag blev när jag insåg att min sovmorgon ändå gav mej en timme extra!
Igår avslutades kursen, och detta var en väldigt bra kurs. Vi är nu inne på värderingar och fördomar mm. och det kan vara ett jobbigt ämne. För våra värderingar är ju något som är djupt rotade i oss, och kommer från människor som vi är nära. På väg hem i går gjorde jag även ett par stopp, först till en vän som nu har valpar. Och det kan man inte motstå Mmm så söta och goa, fyllde även på lagret med lite produkter. Tack för en trevlig titt :)
Sen blev jag bara trött och ledsen, ibland undrar jag varför? Vill du bli bemött på samma sätt?
Väl hemma var bara grabben hemma han som jag trodde skulle på Halloween fest, men han orkade inte så vi hade en skit rolig kväll med skratt och tokerier. Jag var så trött och han var skojfrisk så det blev bara flams och tok tills det var dags att sova.
Natten har varit orolig, kursens innehåll har verkligen jobbat.
-9 stod mätaren på i morse, och det är en helt underbar dag, skall snart rycka grabben ur sängen vi har nämligen ett projekt!

Ha nu en underbar dag, bjuder på söta valpar. En tik finns ledig!!
Jag är grabben i gänget!

Jag är en av de vackra tjejerna

Denna tjejen fick mitt hjärta att klappa lite extra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar