torsdag 11 oktober 2012

Fantastiskt

Har väl inte undgått er läsare att jag har en musikalisk son, ja han kan annat än att ta bra bilder :) Han läser nu sista året på esmu, och idag har jag haft förmånen att titta på terminsuppspel. Denna gång skulle de gestalta en serietidning. Ett bildspel med Tintin på whitescreen och sedan spelade de musik som gestaltade det bildspel vi såg. Lovar att jag satt med ett fånigt leende hela låten igenom, kan bara göra en sammanfattning..... Helt sjukt suveränt! Det var melodiöst, hade ett härligt flyt och olika intermezzon som gjorde serien rättvisa. Och idag fick jag även se och höra sonen på piano, gitarr samt trummor.

Skulle ha städat och grejat idag men bokstavligen så struntar jag idet, finns en morgondag. Nu skall jag bara fortsätta ha mitt fåniga leende och vara stolt som en tupp.

Ha en härlig dag, bjuder på Linnea Henriksson även den fantastisk.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar