tisdag 2 oktober 2012

Hipp hipp!

HURRA!!!

För mej idag, jag visst fyller jag år. Och till min vana trogen blir jag inte ett år äldre men dock visare!
Och tänk så många år visare jag börjar bli hela 45, har lite svårt att fatta vart åren tagit vägen. Men en sak kan jag konstatera det är att jag är faktiskt nöjd med mitt liv och det jag åstadkommit

Har blivit bortskämd på jobbet idag, jag och en av killarna fyller idag och vi fyller båda 45! Vilket gjort att vi haft 90 års kalas vi slog till och åt två-rätters på resturan skolan sedan fikade vi med tårta, lovar att magen stod i fyra hörn.

Sedan jag kom hem har jag fejjat av golven och plockat i ordning och gjort fint, och nu puttrar kummin kryddade kotletter på spisen. Mmm luktar så gott!

Denna vecka känns som den flyger iväg, och snart står Arvika Mârten för dörren. I år skall jag köpa hem kål och kålkorv, men tyvärr blir det ingen soppa denna helg. Skall iväg på Ledarskapsutbildning steg 2, vilket jag ser framemot. Skall blir super trevligt att träffa kurs-kompisarna igen.

Ha nu en fin dag, och jag bjuder självklart på en av mina favoritlåtar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar